2012/07/04

Welcome to Geneva


Milí čitatelia, práve ste sa dostali k môjmu prvému článku zo Ženevy.Úspešne som priletela a zabývala sa.Zatiaľ som nestihla spraviť fotky, pretože je toho na mňa teraz veľa.
Pozitiívna správa: Som platonicky zamilovaná.
PS: Moje dnešné raňajky, aby mal tento článok aspoň jednu fotku.

E:Dear readers, you are reading my first post from Geneva right now.I flew successfully and now I am slowly getting use to this way of life.I have not made any photos yet, because there are so man things to handle right now.
Positive news: I am platonically in love.
PS: Today´s breakfast photo.This article has to have at least one photo.


2 comments:

  1. škoda, že si až v Ženeve :/ keby si bola bližšie mohli by sme dať stretko :D

    http://vannylas.blogspot.ch

    ReplyDelete
  2. Posílám pozdravy do Ženevy a trochu závidím:-))
    Užívej si, jak jen to jde:-))

    ReplyDelete