2012/01/22

Time or part-time?

Máte radi stres a obdobie v roku, keď nič nestíhate? Ja veľmi.Neviem prečo, ale práve toto obdobie mi pomáha si uvedomiť, že pre niečo som na tomto svete.Tento týždeň v škole si ešte musím doopravovať známky-asi len slovenčinu,  pretože som jedna z tých, ktorá sa nevzdá do poslednej chvíle!Aj keď to tisíckrát poviem, že ja už s tým končím, nikdy to nespravím.Mám to na sebe rada.Myslím, že sa mi to v živote veľmi zíde.
Moja oslava osemnástky sa pomaly blíži a sem-tam sa objavujú nejaké tie ťažkosti, ktoré musím vyriešiť a jasné, že už musím všetko začať pripravovať.
V lete by som chcela ísť na brigádu do zahraničia, ale aj tam sa musíte nejako dostať, preto by sa mi zišla brigáda aj tu, aby som si čo to našetrila.Avšak ako nájsť brigádu, keď tu nejakú nenájdete?

E: Do you like stress and that time of the year when you are in a hurry? I do a lot!I do not know why but exactly this period helps me to realize that I am in this world to do something.This week in school will be pretty tought because I have to repair my marks- just ffrom Slovak language I think, because I am one of these people who can not give up until last minute!Even if I say my friends thousand times that I can not do it anymore I never do that.I like this part of my personality.I think that it will be useful in my life.
My birthday party is coming and from time to time there are some difficulties with my party which I have to solve  and also I have to start preparing everything for that big day.
In summer, I would like to find a job abroad, but I have to get there somehow, so I have to find some part-time job here too to earn some money.But how can you find the part-time job when there is anything free in Prešov?

2 comments: