2011/09/22

It doesn´t matter that I have flu


Áno!Vôbec nezáleží, že som silne nachladená a že mám trochu zvýšenú teplotu.Dnes, po urputnom sedení v škole sa začal skvelý deň.Najprv som si vyrazila na čokoládu s mojím super kamarátom Jurkim, pretože sme sa veľmi dlho nevideli.Po príchode domov som si otvorila svoju mailovú schránku, v ktorej ma čakal mail s oznámením, že som vyhrala 2 vstupenky na Fashion TV party, ktorá sa uskutoční v Košiciach budúci piatok.Bola som ako šialená, keď som sa to dozvedela.Samozrejme na ňu beriem svoju Kejmy.Tá ma potom potešila kresbou, na ktorej som ja.

E:Yes! It doesn´t matter that I have got strong flu and my temperature is a little bit higher.Today, after several hours in school an amazing day has started.At first, I went out with one of my great friends George, because we have not seen for a long time.When I arrived home I opened my mailbox where was one great message for me: I won two tickets for Fashion TV party which will take place next Friday in Košice in Fashion Café.I was acting like some crazy person when I read the message.I am taking with me my dear Kejmy.She pleased me with one picture of me after that.



1 comment: