2011/07/27

My picturesque village in the middle of the Tatras -Východná

Plagát /poster/
Hlavné javisko /Main stage/
Východná
Vedľajšie pódium /Side-stage/
Kejmy and me + my new t-shirt
Prvé dni prázdnin som strávila spolu so svojou rodinkou vo Východnej-u nás na Slovensku dedine preslávenej folklórom.Po 17.krát som navštívila tento festival.Avšak tohto roku bolo všetko iné, všetko prázdne a vyľudnené, teplota nepresiahla 12 stupňov.Nečudo, že sa nikomu nechcelo do tej zimy.
Tento rodinný výlet mal však jedno plus-kúpila som si tričko s nápisom I love Východná-ďalšie do mojej zbierky a zasa som sa stala o čosi viac originálnou.
Posledná fotka je už z Prešova, keď sme si s Kejmy v jeden pekný letný deň vyrazili.

E: The first days of summer holidays were spent with my family in Východná/my grandparents live there/.In Slovakia this village is popular for its folk festival.I have visited it for 17th time this year.However this year everything was different, everything was empty and without people, the temperature did not exceed 12 degrees.There is no suprise that people did not come.This family trip has got one advantage-I bought a t-shirt with sign I love Vchodná to my collection and I became more original again.
The last photo was taken in Prešov when we went out with Kejmy http://theworldbykejmy.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment